Kursevi - Coding Giants - Online škola programiranja za djecu i mlade

Počeo je upis u online školu programiranja! Provjerite!

Kurs je za učenike koji su završili kurs "Python sa Minecraftom"

Svijet Robloxa je mjesto puno avantura, izazova i zabave ali postavlja se pitanje možemo li uz pomoć Robloxa nešto novo naučiti? Znamo odgovor na ovo pitanje. Tokom kursa učimo programiranje i kreiramo najpopularnije igre uz pomoć naprednog programskog jezika Lua. Doživimo zajedno nezaboravnu avanturu!

  • 14 susreta (Jednom sedmično)

  • 2 x 45 min (Svaki susret)


pet rata po 102,00 BAM


Imate li pitanja?

Uvod

Izrada igara u ROBLOX LUA odlična je prilika za učenike koji žele istražiti tajne izrade naprednih igara u ROBLOX-u pomoću jezika LUA. Na svakom predavanju, učenici će otkrivati tajne programiranja u ROBLOX-u, i postajati sve bolji razvojni programeri igara. Upoznat će se s jezikom LUA, koji im omogućuje da izrade napredne igre u ROBLOX-u. U sklopu ovog kursa, učenici će naučiti moderne tehnike dizajniranja i programiranja složenih računarskih igara. Tako će razvijati svoje vještine programiranja te učvrstiti i proširiti svoja znanja o osnovnim elementima programiranja, kao što su varijable, konstante, uvjetne upute, petlje, metode, razredi i objekti. Aktivnosti za učenike koji su položili kurs "Python sa Minecraftom". Nakon završetka kursa, svaki učesnik dobije potvrdu o završenom kursu. OBVEZNO JE DA UČENIK ZNA PISATI, ČITATI I BROJATI DO 20. Naši online kursevi nisu internetski seminari niti kratki kursevi na Youtubeu! Tokom naših predavanja putem Interneta, svaki učenik će moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki učenik će moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i tačno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Plan kursa

Cilj lekcije je upoznati se s okruženjem Roblox Studio. Učenici će naučiti osnove kako kreirati predmete, objekte, odrediti vrstu materijala, boje i kako izmijeniti njihovu veličinu i položaj. Svaki učenik će pripremiti vlastitu mapu i testirati je dodavanjem igrača.
Cilj lekcije je predstaviti osnovne elemente jezika LUA. Učenici će korisiti varijable kako bi modificirali objekte i programirali eksploziju.
Cilj lekcije je napraviti opsežnu stazu s brojnim preprekama. Učenici će dizajnirati sistem kontrolnih tačaka, a pomoću uređivača modela stvorit će različite faze koje sadrže statičke i pokretne prepreke. Koristeći jezik LUA, učeniciće, između ostalih, programirati Super Jump, prepreke koje uništavaju našeg igrača i privremene zasjede.
Cilj lekcije je stvoriti informativnu ploču, dodati dodatne titlove i program zbog kojeg će se naši titlovi početi okretati i još jedan zbog kojeg će naša ploča levitirati.
Cilj lekcije je stvoriti trgovinu s oružjem koje će nam omogućiti borbu protiv zombija, i gotovinu uz mogućnost skupljanja i prikazivanja količine istih.
Lekcija je nastavak prethodne.
Cilj lekcije je kreiranje sistema za stvaranje zombija.
Cilj lekcije je poboljšati igru, dodati komplete prve pomoći i pojačanja.
Cilj lekcije je naučiti napredne tajne Roblox Buildera. Počet ćemo raditi na stvaranju igre Tycoon.
Lekcija je nastavak prethodne lekcije.
Lekcija je nastavak prethodne lekcije.
Lekcija je nastavak prethodne lekcije.
The aim of the classes will be to continue working on the game Tycoon.
Cilj lekcije je dovršiti igru Tycoon. Tokom časa, ponovit ćemo gradivo koje smo učili tokom semestra.