Kursevi - Coding Giants - Online škola programiranja za djecu i mlade

Počeo je upis u online školu programiranja! Provjerite!

jednom sedmično 36 susreta


COM_COURSES_GROUP_SIZE COM_COURSES_GROUP_SIZE_MAXIMUM


COM_COURSES_PAYMENT_HEADER COM_COURSES_PAYMENT_ANY


10 rata po 100,00 BAM


Imate li pitanja?

Uvod

Kurs „Programi i računarske igre“ sastoji se iz tri dijela. Tokom prvog dijela kursa, programiranje se podučava kroz napredno korištenje platforme Scratch. Ova platforma je osmišljena kao alat koji omogućava jednostavno kreiranje interaktivnih priča, animacija i igara, gdje se programiranje odvija vizualno – elementi jezika oblikovani su poput slagalica, koje se pravilnim rasporedom spajaju u funkcionalan program ili igru. U drugom dijelu kursa, učenici će istraživati funkcionalnosti Minecraft-a iz perspektive programiranja te programirati skripte i programe koji će biti preneseni u stvarni svijet ove igre. Tokom trećeg dijela kursa, učenici će učiti kako programirati aplikacije u okruženju App Inventor i dizajnirati interfejs aplikacija. Dizajniranje interfejsa je vrlo jednostavno i vizualno – različiti objekti (dugmad, prozori, grafike) postavljaju se na ekran telefona, a zatim se programiraju pomoću blokova koji odgovaraju određenim funkcijama aplikacije. Projekat se može preuzeti u bilo kojem trenutku i koristiti nakon časova na mobilnim uređajima.

Plan kursa

Cilj časa je na praktičan način pokazati šta je programiranje, kako se kreiraju igre i koji programski jezici postoji. Drugi cilj je primijeniti SCRATCH kroz kreiranje prve igre u ovom okruženju – Minecraft.
Tokom časa nastavljamo se upznavati sa novim funkcijama i efektima, te o načinima utiču na različite elemente igrica na kojima radimo.
Tokom časa radit ćemo na igrici koja se sastoji od pomjeranja batiskafa i gađanja podvodnih zvjeri. Učimo i način na koji se kloniraju karakteri.
Cilj časa je kreirati T-rex igricu, a koja se može igrati i kada nemamo internet konekciju.
Nastavljamo rad na našoj igrici sa prethodnog časa.
Tokom času ćemo kreirati opsežnu platformersku igru u Among Us univerzumu. Naučićemo osnovna pravila i mehanike potrebne za pravljenje igara tipa platformer.
Tokom časa nastavljamo raditi na projektu sa prethodnog časa.
Tokom časa ponavljamo funkcionalnosti koje smo učili na prethodnim časovima.
Učenici će se upoznati s načinom rada kod blokova. Naučiće o komandi „fill“ i jednom od osnovnih oblika koji će se koristiti za izgradnju drveta. Takođe će naučiti kako funkcioniše jednostavna petlja, kako pokrenuti određeni događaj, te šta su koordinate i kako funkcionišu.
Nastavljamo sa učenjem blokova koda. Učimo i o osnovnom korištenju konstruktora, kreirati jednostavan senzor i upoznajemo se sa nekoliko efekata koji dodaju raznolikost igranju.
Tokom časa vježbamo prikazivanje poruka na ekranu, kreiranje igrica vođenih pričom koja se sastoji od nekoliko faza i izvršavanju niza kodova koji se pokreću uzastopno pod određenim okolnostima. Osim toga, u kod uključujemo i postavke igre povezane s težinom igre i vremenskim ograničenjem.
Usavršavamo blokove koda, korištenje konstruktora i kreiranje senzora a i upoznat ćemo se sa nekoliko efekata koji dodaju raznolikost gameplayu.
Ponavljanje gradiva radimo uz zadatke koje učenici trebaju samostalno završiti tokom časa.
Tokom časa učimo o AI alatima za generisanje slika, koje ćemo zatim iskoristiti za pripremu jedinstvene avanturističke igre! Svaki učenik će igrati ulogu Putnika maštom, čiji je zadatak da sakupi predmete potrebne za predstojeće putovanje.
Tokom časa nastavljamo raditi na našem projektu "Putnici maštom".
Tokom časa razvijamo aplikaciju sa sopstvenim filterima za lice! Koristićemo Scratch ML platformu, kombinaciju klasičnog Scratch-a sa elementima mašinskog učenja.
Koliko je dobra tvoja memorija? Na času ćemo programirati klasičnu igru memorija. Koristićemo Minecraft likove i pokušati pronaći sve parove u najkraćem mogućem vremenu!
Tokom časa ćemo napraviti našu verziju popularne igre Geometry Dash. Na projektu ćemo raditi tokom dva časa.
Nastavljamo naš rad na projektu sa prethodnog časa.
Tokom časa ćemo kreirati igru tipa Tower Defense. Naš računar je u opasnosti! Zlonamjerni programi u obliku računarskih virusa žele se ušuljati u njegovu memoriju. Naš zadatak će biti da branimo računar od uzastopnih talasa neprijatelja. Projekat je planiran za dva časa.
Na času nastavljamo rad na igri Tower Defense. Danas ćemo dodati pucanje i nadolazeće talase neprijatelja. Za one naprednije, imamo i dodatne zadatke: uklanjanje kula i mijenjanje mape.
Tokom časa radimo na mini-igri – Saper. Cilj igre će biti deaktivirati sve skrivene bombe na ploči. Za ovaj zadatak će nam trebati Agent, kojeg ćemo programirati da otkriva i označava bombe na nevidljivim mjestima.
Tokom časa ćemo kreirati mini-igru sa pričom. Seljani podno uspavanog vulkana plaše se neizbježnog izbijanja. Hoćemo li uspjeti odbraniti selo od erupcije?
Tokom časa ćemo kreirati program koji će nam pomoći da izgradimo rudnik i dobijemo vrijedne sirovine! Automatizovat ćemo proces vađenja sirovina uz pomoć Agenta i programirati druge korisne elemente. Sada više nećemo morati da se umaramo dok kopamo 😉
Tokom časa ćemo kreirati program za igranje popularne igre „Kamen, papir, makaze“ sa Agentom. Projekat je planiran za dva časa – na današnjem času ćemo programirati bazu podataka.
Tokom časa nastavljamo rad na programu za igranje popularne igre „Kamen, papir, makaze“ sa Agentom. Na prethodnim časovima smo programirali bazu podataka, dok ćemo danas programirati Agenta!
Tokom časa upoznat ćemo se sa okruženjem App Inventor i napraviti aplikaciju koja mjeri pređenu udaljenost.
Na današnjem času ćemo programirati jednostavan kalkulator koji će pomoći matematičkoj kapibari da riješi bilo koji zadatak!
Tokom časa radit ćemo na igrici u kojoj igrač ima zadatak deaktivirati TNT u Minecraftu. Tokom časa ćemo kreirati složen interfejs igre. Naučit ćemo metode za dodavanje grafike i zvuka u projekat.
Nastavljamo rad na našem projektu sa prethodnog časa.
Tokom časa ćemo naučiti čemu služe rječnici u programiranju i iskoristiti ih za kreiranje aplikacije za učenje engleskog jezika.
Tokom časa radit ćemo na kreiranju mobilne igre Giant Run.
Tokom časa nastavljamo raditi na projektu sa prethodnog časa.
Cilj časa je razviti igru "križić-kružić". Učenici će naučiti kako programirati logiku igre. Igru radimo u režimu za jednog i za dva igrača.
Tokom časa nastavljamo raditi na našem projektu sa prethodnog časa.
Tokom časa ponavljamo stečeno znanje kroz samostalni rad na projektima i zadacima koje zadaju nastavnici.